Wycieczka 3-dniowa klasy 4b w Góry Stołowe

W dniach 11-13.06.2018 uczniowie klasy IVB wraz z wychowawcą brali udział w wycieczce 3- dniowej w Gory Stołowe. Pierwszego dnia po przyjeździe, zakwaterowaliśmy się w naszych apartamentach. Następnie udaliśmy się na obiad i zaraz po nim przejechaliśmy na Szczeliniec., który zdobyliśmy bez większego problemu. Po powrocie do Kudowy gdzie mieszkaliśmy,w drodze do nWilli łykaliśmy hel i śmiechu było co nie miara,  po chwili odpoczynku udalismy się na boisko szkolne gdzie graliśmy wspólnie w pilkę nożną oraz badmintona. Po kolacji bawiliśmy się i graliśmy w naszych pokojach. Drugiego dnia po wspólnym śniadaniu udalismy się na długi spacer. Na poczatku przez park poszliśmy na granicę polsko-czeską, następnie zwiedziliśmy Szlak ginących zawodów. Odwiedziliśmy mini zoo,bralismy udzial w warsztatach lepienia z gliny oraz obejrzelismy prosces wypiekania chleba w piecu. Weszliśmy do wnetrza wiatraka, po czym przeszliśmy do Kaplicy Czaszek w Czermnej. Po długim ziwedzaniu udalismy się na obiad. Byłpyszny. Nastepnie były lody, gofry, odpoczynek, badminton i.... zupelnie nowa sala zabaw, z kulkami, zjeżdżalniami, trampolinami itp. Zabawom nie było końca. Oficjalne otwarcie sali planowane jest na przyszły tydzień, dlatego byliśmy pierwszą grupą :) Wymęczeni, po powrocie do swojego miejsca zamieszkania, urządzilismy grilla z kielbaskami, karkówką itp. Były gry i zabawy. Trzeciego dnia po śniadaniu, odbyło się wielkie sprzątanie. Oj było tego sporo, udalismy się do parku na lody i gofry, po czym zwiedziliśmy muzeum zabawek wysłuchując ich pięknej historii. Po powrocie do Willi zabralismy swoje bagaże, udalismy się na PKP po czym zadowoleni ale i bardzo zmęczeni udalismy się pociągiem do Żmigrodu. W godzinach wieczornych dotarliśmy do swoich domów. Zapraszamy do obejrzenia kilku zdjęć z naszej wyprawy.

Opublikowano: 14 czerwca 2018 22:14

Kategoria: Aktualności

Wycieczka 3-dniowa klasy IVB w Góry Stołowe 11-13.06.2018

Wyświetleń: 158

Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Żmigrodzie